شماره های تماس :

آلفا تجهیز
تعمیر تجهیزات فست فود چیست؟مراحل تعمیر تجهیزات فست فود چگونه انجام می شود؟ چرا این وسایل دچار خرابی می شوند؟ برای جلوگیری از کار افتادن آن چه پیشنهاد می شود؟

تعمیر تجهیزات فست فود و سرویس تجهیزات فست فود – آلفا تجهیز

تکنسین های مجرب زیادی وجود دارند که  قادر به  تعمیر انواع ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی می باشند. آنها در کار روزانه خود به طور مرتب دستگاه هایی مانند: دستگاه های خلاء، میکسر، انژکتور، دستگاه برش، چرخ گوشت، جدا کننده، دستگاه پرکن، تقسیم کننده سوسیس، دستگاه خمیر کن، دستگاه نان زنی، دیس، چرخ گوشت صنعتی، دستگاه پوست گیر، دستگاه های استخوان گیر، دستگاه های برش دهنده.

گیوتین های گوشت منجمد،  سردخانه ها، گرمکن صنعتی، تابه های کباب پز، گریل ها، مولدهای بخار، ساندویچ سازها، مخلوط کن صنعتی، اره ها، انبرها، میزهای برش، خشک کن، بسته بندی، حمل و نقل، سیستم های تغذیه، چرخ دستی، بالابر میله، فلزیاب، دستگاه یخ را تعمیر می کنند.

تعمیر و نگهداری تجهیزات فست فود

تعمیر و نگهداری منظم تجهیزات رستوران برای کارکرد روان آشپزخانه و افزایش طول عمر تجهیزات فست فود امری ضروری است. در انواع فروشگاه های معتبر طیف گسترده ای از خدمات معمولی را برای تجهیزات پخت و پز فست فود و تجهیزات تبرید تجاری ارائه می دهند تا به شما در حفظ و محافظت از سرمایه گذاری خود کمک کنند.

تیم خدمات برای شناسایی مشکلات احتمالی و انجام تعمیرات پیشگیرانه برای جلوگیری از خرابی های پرهزینه آموزش دیده هستند و می توانند بهترین عملکرد را در تعمیر انواع تجهیزات از خود نشان دهند.

ما به شدت توصیه می کنیم که تجهیزات خود را به طور مرتب تمیز کنید تا بتوانید آن ها را در بهترین حالت نگه دارید. تیم ما می تواند با انجام بازرسی های منظم و خدمات نظافتی به شما در نگهداری تجهیزات و جلوگیری از خرابی تجهیزات کمک کند.

ما می دانیم که دنبال کردن یک چک لیست تعمیر تجهیزات فست فود و نگهداری می تواند برای کارکنان زمان بر و پیچیده باشد. به همین دلیل است که ما برنامه های تعمیر و نگهداری سفارشی متناسب با نیازها و تجهیزات خاص شما را ارائه می دهیم. ما به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان و اطمینان از اینکه تجهیزات شما به طور منظم تمیز می شوند و با ظرفیت کامل کار می کنند افتخار می کنیم.

تعمیر تجهیزات فست فود
تعمیر تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود تحت پوشش برای تعمیر

 تعمیر تجهیزات فست فود باید توسط متخصصین این امر انجام شود برای آشنایی چند مورد از وسایل قابل تعمیر در زیر عنوان می شود.

  • تعمیر دستگاه نوشابه
  • تعمیر دستگاه یخ ساز صنعتی
  • تعمیر دستگاه آبنما
  • تعمیر فیلتر تصفیه آب
  • تعمیر یخ ساز
  • تعمیر یخچال
  • تعمیر فریزر
  • تعمیر کولر
  • تعمیر فریزر صندوقی
  • تعمیر میز و کانتر
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر مایکروفر
  • تعمیر فر ترکیبی
  • تعمیر فر
  • تعمیر اجاق گاز کانوکشن با سرعت بالا
  • تعمیر گریل
  • تعمیر سرخ کن
  • تعمیر دیگر اقلام تخصصی

تعمیر کانتر گرم و سرد فست فود

استفاده از انواع کانتر گرم و سرد در داخل فست فود و آشپزخانه های صنعتی دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و شما بر اساس نیاز خود می توانید مواد متعدد و مختلفی را در داخل آن قرار دهید. برای مثال در داخل کانتر سرد به راحتی می توانید انواع کاهو، خیارشور، ژامبون و هر مواد غذایی دیگر که نیاز به سرما دارند را نگهداری نمایید.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در تجهیزات فست فود

برای طبخ انواع برگر و یا دونر کباب در صورتی که نخواهید اقدام به خرید گوشت چرخ شده آماده کنید حتما نیاز به خریداری یک چزخ گوشت صنعتی خواهید داشت در هنگام استفاده از آن باید نهایت دقت را به خرج دهید و بعد از هر بار استفاده تکه های آن را شستشو دهید و در صورت نیاز به تعمیر آن را به تکنسین های حرفه ای بسپارید.

مراحل تعمیر تجهیزات فست فود چیست؟

هر زمان که یکی از تجهیزات فست فود شما نیازمند تعمیر بود می توانید در ابتدا با فروشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید و از هزینه های احتمالی تعمیرات اطلاع یابید زیرا در مواردی خرج تعمیر به حدی است که خرید یک وسیله نو و جایگزین برایتان به صرفه تر خواهد بود.

سپس یک متخصص در محل حاضر می شود و سطح خرابی را بررسی می کند و شما می توانید دستگاه را با متخصص به فروشگاه مورد نظر ارسال نمایید تا توسط یک تکنسین تعمیرکار درست شود سپس دستگاه در فروشگاه تعمیر می شود و مجددا برایتان ارسال می گردد.

تعمیر تجهیزات فست فود
تعمیر تجهیزات فست فود

دلیل بروز خرابی در تجهیزات فست فود چیست؟

دلایل مختلف و قابل پیشگیری وجود دارند که می توانند باعث خرابی تجهیزات فست فود شوند برای مثال استفاده بیش از حد از یک دستگاه باعث می شود تا دستگاه مورد نظر شما زودتر از زمان مورد نظر شما خراب شود و به تعمیر نیاز پیدا کند قبل تز خرید حتما تخمینی از تعداد مشتریان خود داشته باشید تا ناچار نشوید دستگاهتان را که دارای توان کمی هم است را زود تعمیر نمایید.

مورد بعد وجود پرسنل غیر حرفه ای است که تجربه استفاده صحیح از تجهیزات را در اختیار ندارد و با استفاده نا درست باعث می شود که دستگاه در کوتاه مدت از کار بیفتد و به تعمیر نیاز داشته باشد. به هیچ عنوان در صورت وجود ایراد و یا آسیب به پرسنل اجازه ندهید تا بصورت خود سرانه اقدام به تعمیر دستگاه ها نمایند.

جلوگیری از تعمیر و یا خرابی زود هنگام تجهیزات فست فود

صرف نظر از نوع تجهیزات مورد استفاده در فست فود و جنس و متریال به کار رفته در آن ها رعایت برخی از نکات باعث می شود تا شما در کوتاه مدت نیاز به تعمیر تجهیزات فست فود خود نداشته باشید که این موارد عبارتند از:

مراجعه به راهنمای دستگاه: در زمانی که اقدام به خرید یک محصول صنعتی می کنید در داخل آن یک دفترچه راهنما وجود دارد که باید ها و نبایدهای استفاده از دستگاه در داخل آن وجود دارد و شما میتوانید بر طبق آن اقدام به استفاده از دستگاه مورد نظر خود نمایید. حتی زمانی که دفترچه دستگاه را گم کردید می توانید در داخل گوگل شیوه استفاده از دستگاه و یا دفترچه آن را جستجو کنید.

استفاده از کارت ضمانت یا گارانتی محصول: چنانچه دستگاهش ما دارای ضمانتنامه باشد باعث می شود شما بتوانید از مزایای آن استفاده نمایید. و از زمان خرید تا زمان پایان ضمانت در صورت بروز هرگونه ایراد که تحت نظر گارانتی باشد آن را تعمیر کنید. در صورتی که خرابی زیر نظر گارانتی نباشد بهتر است برای جلوگیری از خرابی بیشتر فورا آن را تعمیر نمایید.

آموزش کارکنان برای استفاده صحیح از تجهیزات فست فود: عدم استفاده درست از تجهیزات و یا سهل انگاری باعث می شود که دستگاه خیلی زود از کار بیفتد برای آنکه طول عمر دستگاه خریداری شده شما افزایش یابد بهتر است قبل از استفاده حتما به کارکنانتان طرز استفاده از آن را آموزش دهید. زیرا استفاده نادرست یکی از اصلی ترین دلایل خرابی است.