شماره های تماس :

آلفا تجهیز

کباب پز گازی مناسب برای تمامی رستوران ها و کبابی ها و جگرکی ها قابل فروش میباشد که میتوانند کباب پز گازی را با قیمت مناسب از آلفا تجهیز خریداری کنند

به زبان ساده، کباب پز گازی، منقلی است که غذا را با گاز طبخ می کند. اکثر کباب پزهای گازی از گاز پروپان مایع از مخزن استفاده می کنند. که ممکن است برخی از کباب پزها را به همان مخزن سوختی که محدوده آشپزخانه شما را تغذیه می کند یا حتی به خط گازی که به آشپزخانه شما می رسد وصل کنید زیبایی یک کباب پز گازی در این است که به راحتی “روشن” می شود و استفاده از آن راحت است.

بهترین کباب پز گازی و قیمت کباب پز گازی - آلفا تجهیز

جهت سفارش یا استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

کباب یکی از غذاهای مرسوم وسنتی ایرانی است که این غذا بسیار پرطرفدار می باشد برای پخت این غذای مغذی شما نیازمند استفاده از مواد اولیه مناسب و تازه می باشید تا بتوانید بهترین غذا را با بهترین طعم به مشتریان و یا میهمانان خود ارائه نماید. مواد اولیه به کار رفته در کباب مواد مغذی مانند گوشت، انواع ادویه که شما برای آنکه بتوانید غذای مناسب به مخاطبانتان ارائه نمایید. علاوه بر اینکه باید از متریال و مواد اولیه مناسب استفاده نمایید. نیازمند استفاده از تجهیزات باکیفیت بالا نیز هستید.

در زمان پخت یک کباب شما با تجهیزات صنعتی متفاوتی از قبیل کباب پز برقی، کباب پز گازی و کباب پز ذغالی رو به رو هستید در این بین کباب پز زغالی محبوبیت بسیار زیادی در بین مصرف کنندگان دارد و دارای معایب زیادی نیز می باشد.

یکی از آنها استفاده از زغال است که خاکستر و حرارت زغال طبق تحقیقات انجام شده می تواند سرطان زا باشد و همچنین برای تولید زغال نیازمند قطع کردن تعداد زیادی درخت هستیم که این خود نیز باعث آسیب به طبیعت می شود و کباب پز برقی نیز باعث مصرف زیاد برق می شود و در این بین کباب پز گازی از بهترین انواع کباب پز برای پخت و پز کباب میباشد که در ادامه به توضیحاتی بیشتری در مورد آن خواهیم پرداخت.

قیمت کباب پز گازی

کباب پز گازی چیست؟

کباب پز گازی و یا باربکیو یکی از بهترین و کاربردی ترین تجهیزات برای پخت انواع کباب می باشد که شما می توانید با استفاده از دو نوع سوخت شهری و یا گاز مایع از این کباب پز استفاده نمایید. کباب پز گازی برخلاف کباب پز زغالی سرطان زا نمی باشد همچنین باعث ایجاد دوده روی کباب شما نخواهد شد و قیمت بسیار مقرون به صرفه دارد و شما با دسترسی داشتن به گاز شهری و گاز طبیعی به راحتی می توانید از آن استفاده کنید کباب پز گازی انواع مختلفی دارد که شما بر حسب نیاز خود می توانید که کباب پز رومیزی، کباب پز ایستاده و یا کباب پز با طرح مستطیل و یا دایره ای را خریداری نمایید.

مزایا استفاده از کباب پز گازی چیست؟

با خرید یک کباب پز گازی به مزایای بسیار زیادی دسترسی خواهید داشت کباب پز گازی باعث بیماری سرطان نمیشود و همچنین آسیبی به محیط زیست اطرافمان نمیرساند می تواند مزایای بیشمار دیگری برای شما نیز داشته باشد که عبارتند از: کاربرد آسان آن که شما به راحتی و بدون نیاز به هیچگونه آموزشی می توانید از کباب پز گازی خود استفاده نمایید.

سرعت پخت کباب با استفاده از گاز بسیار کم می باشد و شما بدون نگرانی از سوخته شدن آن می توانید در کوتاه مدت یک کباب مغز پخت و خوش طعم داشته باشید برای پخت کباب در نوع گازی به هیچ عنوان نیازی به ذغال ندارید و به همین جهت لازم نیست که نگران ابتلا به بیماری سرطان و یا دیگر بیماری های مرتبط با دوده باشید. کبابی که شما در این نوع تجهیزات می پزید بشدت سالم و خوش طعم می باشد کباب در این نوع کباب پز نمی سوزد و شما هیچگونه دوده سرطان ‌زایی روی آن مشاهده نخواهید کرد.

کباب پز گازی

کباب پز گازی آپارتمانی

کباب پز گازی آپارتمانی نیز یکی دیگر از انواع تجهیزات کبابی از که شما می‌توانید برای فضای آپارتمان خود خریداری نمایید و آن را در داخل بالکن و یا یک فضایی که به محیط باز دسترسی داشته باشد و نصب نمایید دقت کنید که به هیچ عنوان این کباب پز را در محیط سربسته استفاده نکنید.

حتماً به تهویه مناسب و باز بودن فضا برای استفاده از آن دقت نمایید کباب پز گازی آپارتمانی در سایز ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد که شما بنابر نیاز خود می توانید نوع متناسب آن را خریداری و استفاده نمایید. تمامی اطلاعات کمکی که ممکن است به شما در استفاده بهتر از کباب پز کمک نماید داخل دفترچه هایی در درون جعبه آن قرار داده شده است و همچنین جهت اطلاعات بیشتر و یا نیاز به مشاوره می توانید با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید.

کباب پز گازی رومیزی

فضای آشپزخانه صنعتی و یا رستوران و کافی شاپ و فست فود دارای فضای بسیار کمی برای قرار دادن تجهیزات بزرگ میباشد. کباب پز یک ویژگی بسیار خوبی دارد که آن این است که شما می توانید نوع رومیزی آن را خریداری نمایید و آن را بر روی یک پیشخوان و میز کار صنعتی قرار دهید که این موضوع باعث میشود که  دیگر نگران فضا برای جا دادن آن نباشید.

کباب پز گازی ایستاده

کباب پز گازی ایستاده نوع دیگری از این تجهیزات صنعتی می باشد که شما می توانید آن را در هر فضایی اعم از فضای باز و یا فضای آشپزخانه خود قرار دهید.  کباب پز های ایستاده گازی معمولاً دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که شما با توجه به قد پرسنل و آشپز خود می‌توانید ارتفاع آن را تنظیم نمایید و همچنین سطح زیرین آن و فضای باز زیر به گونه ای است که می توانید موادی را که میخواهید در آن نگهداری نمایید و آن را به یک فضای ذخیره سازی تبدیل کنید.

کبابپز گازی دست دوم

برای خرید بهترین کباب پز گازی باید به مشخصات زیر دقت نمایید.

در هنگام خرید کباب پز گازی و فر پیتزا و فر ساندویچی حتماً باید به مشخصات آن و ویژگی هایی که دارد دقت نمایید برای آنکه بتوانید بهترین نتیجه را از سرمایه گذاری و خرید خود داشته باشید بهتر است مشخصات زیر را نیز در نظر بگیرید. مشخصاتی مانند:

  • جنس بدنه اغلب کباب پز های گازی دارای جنس بدنه آلومینیوم گالوانیزه و یا فلزی هستند که شما می توانید بر حسب نیاز خود بهترین آنها را خریداری نمایید.
  • بعدی منبع انرژی است که کباب پز شما با آن کار می‌کند که همانطور که ذکر شد .عبارتند از نوع زغالی، برقی و گازی که بر حسب نیاز تان و سرمایه خود می توانید بهترین نوع آن را برای کار خود خریداری نمایید.
  • نوع کاربری کباب پز گازی مشخصه بعدی آن است که از اهمیت بالایی برخوردار است و برخی از کباب پز های گازی تنها برای استفاده از آپارتمان های کوچک ساخته شدن در نتیجه شما نمی توانید در داخل آن ها کباب زیادی را طبخ دهید و به مشتری تحویل دهید و برای رستوران های پرجمعیت و آشپزخانه های صنعتی بهتر است از کباب پز گازی صنعتی استفاده کنید که بتوانید به مشتریان بسیار بیشتری خدمات ارائه دهید.
  • ممکن است شکل ظاهری کباب پز گازی برای شما جز مشخصات اصلی و مهم باشد شما می توانید کباب پز گازی را در نوع گرد ،ایستاده، پایه های کوتاه و یا پایه بلند خریداری کنید.  انتخاب هر کدام از این ها به سلیقه شما و همچنین کاربرد آن بستگی دارد.
  • مشخصه مهمی که برخی از مشتریان از ما سوال می کنند این است که آیا دارای لوازم جانبی مانند سیخ گردان، باد بزن و یا شارژر موتور و کابل اضافه هست یا نه که شما نیز می‌توانید هنگام خریداری فر پیتزا ریلی و فر پیتزا صندوقی این موضوع را از فروشنده سوال نمایید زیرا برخی از کباب پزهای گازی دارای لوازم جانبی به همراه خود می باشند.

قیمت کباب پز گازی

همان طور که گفته شد در انواع مختلفی از ایستاده، رومیزی، آپارتمانی، رستورانی موجود است. علاوه بر اینها متریال به کار رفته در کباب پز گازی مورد نظر و همچنین شکل ظاهری و نوع کاربری آن می توانند بر قیمت کباب پز گازی شما تاثیر گذار باشند و مهمترین عوامل تاثیرگذار دیگر عبارتند از: برند مورد نظر، وارداتی بودن تجهیزات و قیمت ارز نیز از موارد مهمی هستند که می توانند بر قیمت شما تاثیرگذار باشد. به همین جهت برای دریافت قیمت به روز هر نوع کباب پزی بهتر است تا با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید.

شرکت بزرگ آلفا تجهیز در زمینه راه اندازی کافی شاپ و راه اندازی آشپزخانه صنعتی هم نمونه کار های موفقی دارد.

اندازه کباب پز گازی

کباب پز گازی آپارتمانی نسبت به کباب پز آشپزخانه صنعتی کیفیت و جنس بدنه ضعیف تری دارد و همچنین اندازه آن بسیار کوچکتر است شما زمانی که برای یک رستوران صنعتی نیازمند خریداری کباب پز گازی هستید باید به اندازه آن دقت نمایید تا بدانید در طی روز چه تعداد کباب می توانید به مشتریان خود ارائه دهید.  اینکه چه اندازه برای کار شما متناسب میباشد بستگی به تعداد مشتریان و کاربری شما دارد همچنین شما برای خریداری اندازه دقیق کباب پز گازی خود می توانید با تماس با مشاوران آلفا تجهیز این مشکل خود را حل نمایید.

کباب پز گازی

جنس و کیفیت کباب پز گازی

جنس و کیفیت کباب پز گازی دیگر نکات مهمی هستند که در هنگام خریداری محصول مورد نظرتان باید به آنها توجه نمایید. شما قرار است کباب پز گازی خود را در طول روز بارها استفاده نماید و این موضوع در طول سال بسیار بیشتر می شود.

پس باید  توجه نمایید که کباب پز گازیتان از متریال مناسب ساخته شده باشند و بتواند در طولانی مدت به شما سرویس ‌دهی نمایند. معمولاً که دارای بدنه استیل و گالوانیزه باشد و همچنین در داخل آن از چدن استفاده شده باشد یکی از بهترین انواع کباب پز گازی می باشد که شما می توانید  ان را برای کسب و کار صنعتی خود خریداری نمایید .کباب پز گازی با هر نوع کیفیتی بستگی به سرمایه‌ گذاری شما و مقدار هزینه مورد نظر شما خواهد داشت.

کباب پز گازی دست دوم

خرید یک کباب پز گازی دست دوم به شما این امکان را میدهد که بتوانید مقداری از سرمایه خود را پس انداز نمایید و با آن دیگر تجهیزات مورد نظر خود را خریداری نمایید. کباب پز گازی دست دوم به این معنی نیست که شما نیازمند این هستید که در کوتاه مدت آن را تعویض و یا تعمیر نمایید. باید کابینت دست دوم صنعتی خود را از یک مکان قابل اعتماد خریداری نمایید  تا قبل از خرید شما در صورت نیاز به تعمیر آن را تعمیر کرده باشند و ترجیحاً تجهیزاتی را خریداری نمایید که کاملاً در حد نو باشند.

آلفا تجهیز یکی از مکان هایی می باشد که شما می توانید برخی از تجهیزات مورد نیاز خود را از این فروشگاه به صورت دست دوم خریداری نمایید تجهیزات دست دوم قابل فروش در این فروشگاه کاملاً در حد نو می باشند و بعد از خرید آن ها دیگر نیازی به تعمیر و یا تعویض زودهنگام تجهیزات مورد نظر خود نخواهید داشت. می توانید قبل از خرید محصول مورد نظر خود را کاملاً بررسی نمایید و با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید.

خرید آنلاین کباب پز گازی

با توجه فراگیر شدن پاندمی کرونا بسیاری از کسب و کار ها ترجیح دادند تا خدمات خود را به صورت آنلاین و در بستر اینترنت به مشتریان خود ارائه نمایند فروش تجهیزات صنعتی نیز از این قضیه مستثنا نمی باشد بعد از آنکه بازاریان نیز مجبور به تعطیلی مغازه های خود شدن ترجیح دادند تا محصولات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه نمایند. آلفا تجهیز نیز یکی از فروشگاه های آنلاین برای فروش انواع تجهیزات صنعتی می باشد. بیش از دو دهه است که در این زمینه فعالیت می کند که شما می توانید برای خرید آنلاین تجهیزاتی مانند کباب پز گازی به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید.