شماره های تماس :

آلفا تجهیز

برای اینکه آشپزخانه ای استاندارد داشته باشیم نیاز است از کابینت استیل صنعتی استفاده کنیم برای خرید و استعلام قیمت کابینت استیل صنعتی با آلفا تجهیز تماس بگیرید

کابینت استیل صنعتی یکی از موارد پر استفاده در آشپزخانه و انواع رستوران ها است که با توجه به کیفیت بالا و استحکامی که دارد میتواند تا سالهای سال مورد استفاده قرار بگیرد و رنگ آن هم به گونه ای است که با تمامی تجهیزات استیل و صنعتی آپشزخانه و رستوران شما هماهنگ است.

کابینت استیل صنعتی، قیمت کابینت استیل صنعتی - آلفا تجهیز

جهت سفارش یا استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

چرا کابینت استیل صنعتی پر طرفدار است؟

به عنوان یک ماده تقریباً تخریب ناپذیر، کابینت استیل معمولا دارای عمق بسیاری است و میتواند ظروف بسیاری را در خود جای دهد و مواد آن بسیار با کیفیت میباشد.

کابینت استیل صنعتی از محتویات داخلی خود در برابر کثیفی و تأثیرات محیطی متعدد محافظت می کند، بار زیادی را روی محفظه های جداگانه می گذارد و در استفاده روزمره بسیار بادوام است.

مواد اولیه به کار برده شده بسیار با دوام و مستحکم هستند و برای استفاده روزانه و زیاد کاملا مناسب هستند. استیل حتی بعد از تخریب آن میتوان بازیافت کرد مجددا از آن استفاده کرد زیرا بشدت با دوام است و میتوان تا مدت طولانی از آن استفاده کرد.

مزایای استفاده از کابینت استیل صنعتی

نکته کلیدی این است کابینت استیل صنعتی مزیت های بیمشاری برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها دارند و عبارتند از:

  • نگهداری آنها بسیار راحت است
  • تمیز کردن آنها آسان است و عمر طولانی دارند
  • در طولانی مدت نیازی به تعویض آنها نخواهید داشت و میتوانید تا مدت طولانی از آن استفاده کنید.

چرا از کابینت استیل صنعتی باید استفاده کرد؟

بعد از راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی شما برای نگهداری مواد اولیه غذایی و تمامی موارد خریداری شده خود نیاز به خریداری یک کابینت استیل صنعتی خواهید داشت. این نوع تجهیزات یا توجه به کییت و جنس بدنه ای که دارد میتواند باعث افزایش فضا شود و همچنین تا طولانی مدت نیز ماندگاری داشته باشد.

در گذشته به جای استفاده از کابینت استیل از گنجه و کمد های چوبی استفاده میشد که استحکام و ماندگاری کنونی را دارا نبود و نمیتوانست از مواد اولیه در آن وجود داشت بخوبی حفاظت کند و بعضا ممکن بود موش و یا دیگر حشرات وارد آن شود و باعث شود آسیب زیادی به اموال افراد شود.

کابینت استیل تقریبا غیرقابل ورود است و میتوان در آن مواد غذایی بیشتر حتی برنج و انواع حبوبات و ادویه را نیز نگهداری نمود. شما میتوانید آن را در اندازه، جنس و انواع متفاوتی خریداری نمایید.

جنس آن به گونه ای میباشد که کاملا غیرقابل نفوذ است و ضد خظ و خش میباشد و همچنین از ورود انواع جانواران موذی جلوگیری میکند و همچنین یکی دیگر از مزایای آن دارا بودن خاصیت آنتی باکتریال آن میباشد.

کابینت استیل صنعتی

کابینت استیل صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

ممکن است همگی ما با شنیدن نام کابینت استیل به این موضوع فکر کنیم که از آن تنها برای نگهداری ظرف و ظروف استفاده میشود. اما در انواع دیواری، آبچکان و زمینی میباشد که شما میتوانید انواع آنرا با توجه به فضا و نیاز خود خریداری نمایید.

  • از ورقه های 304 ساخته شده است که ضد زنگ و ضد خش میباشد با توجه به اینکه نیاز داریم تا برای کار خود تاییدیه وزارت بهداشت دریافت نمایید باید حتما کابینتی را خریداری نمایید که از نوع استیلی باشد.
  • درب را میتوان بصورت ریلی و یا لولایی سفارش داد و با توجه به فضا از آن استفاده نمود.
  • معمولا دارای گواهی استاندارد و نشان ملی میباشند.
  • شما براحتی میتوانید کابینت استیل را شستشو دهید زیرا ورقه های آن دارای خاصیت ضد زنگ میباشند و برای شستشو آن ها مشکلی پیش نخواهد آمد.

انواع کابینت استیل صنعتی

کابینت های استیل مطابق بر سلیقه مشتریان در انواع متفاوتی در بازار موجود هستند که شما میتوانید بر حسب نیاز و فضایی که دارید اقدام به خریداری آن نمایید. شما بر حسب نیاز خود میتواندی انواع کابینت استیل صنعتی زیر را خریداری نمایید:

کابینت استیل دیواری

این نوع کابینت باعث میشود تا شما فضای بسیار بیشتری برای چیدمان تجهیزات صنعتی خود دارا باشید. شما میتوانید کابینت استیل را مانند دیگر انواع بر روی دیوار پرچ نمایید و وسایل مورد نظر خود را در درون آن قرار دهید. میزان تحمل وزنی به محکم بودن پرچ شما و ورقه های بکار برده شده در آن خواهد داشت.

کابینت استیل صنعتی زمینی

کابینت استیل زمینی تفاوت چندانی با دیواری ندارد و شما به راحتی میتوانید آن را بر روی زمین و کنار دیوار ها قرار دهید همچنین پایه های موجود در آن هم میتواند مانند کابینت های منازل ثابت باشد و همچنین میتوان بر حسب نیاز مشتری بر زیر آنها پایه هایی را تعبیه کرد تا براحتی قابل جابجایی باشند.

کابینت استیل لولایی و یا ریلی

شما در زمانیکه میخواهید کابینت استیل صنعتی خود را در انواع زمینی و یا ایستاده خریداری نمایید با توجه به فضای مورد نظر و سلیقه ای که دارید میتوانید آنها را با انواع درب ریلی و یا لولایی خریداری کنید. کابینت ریلی راحتتر باز و بسته میشود و حتی در فضاهای باریک هم میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید و به راحتی درب آنرا باز و بسته نمایید و درب لولایی هم میتواند در فضاهای بزرگتر استفاده شود.

ویژگی کابینت استیل صنعتی زمینی

کابینت استیل زمینی یکی از پرطرفدارترین انواع میباشد و با توجه‌به اینکه روی زمین قرار میگیر میتوان براحتی داخل آن تا مقدار بسیار زیادی از تجهیزات و ظروف مورد نیاز جا گذاری کرد. این کالاها بصورت ثابت و همچنین چرخ دار در بازار موجود میباشند.

ویژگی کابینت استیل صنعتی دیواری

کابینت استیل صنعتی دیواری بسیار مستحکم و ماندگار میباشد و توسط پیچ و رولپلاک بر روی دیوار نصب میشود. بدنه استلی باعث میشود تا شما بتوانید درطولانی مدت از آن در فضای آشپزخانه خود استفاده نمایید. درب این نوع کابینت ها نیز میتوان بر حسب نیاز مشتری بصورت ریلی و یا لولایی ساخت. بدنه استیلی مانع تجمع چربی میشود و همچنین این جنس بدنه به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نخواهد شد.

تفاوت کابینت استیل صنعتی زمینی و دیواری چیست؟

ازنظر جنس، کیفیت و ماندگاری هر دو دریک سطح هستند اما این کابینت ها ازنظر قیمت و کارکرد میتوانند دارای تفاوت هایی با یکدیگر باشند. در مدل زمینی شما میتوانید محصولات بیشتری جای دهید طراحی اینگونه کابینت های صنعتی طوری است که دارای عمق زیاد برای جای دادن وسایل بیشتری درخود هستند.

متریال به کار رفته در کابینت استیل صنعتی

کابینت استیل صنعتی از ورقه های 304 ساخته است که این متریال دارای خاصیت آنتی باکتریال، ضد زنگ و همچنین ضد خش هستند و شما میتوانید طولانی مدت از آنها استفاده نمایید. دربرخی از این کابینت های زمینی از چرخ و یا لاستیک درقسمت پایه آنها استفاده شده است.

متریال کابینت استیل صنعتی

هزینه خرید کابینت استیل صنعتی

 کابینت استیل صنعتی دارای مدل ها و سایز های متعدد زیادی میباشدکه میتوانند هزینه آن تاثیر گذار باشند و دیگر موارد تاثیرگذار آن عبارتند از:

  • جنس بدنه
  • کیفیت
  • تعداد کابینت
  • مکانیکه از آن خریداری میکنید.
  • هزینه نصب
  • هزینه جابجایی و حمل و نقل

کابینت استیل صنعتی موجود در آلفا تجهیز کدامند؟

آلفا تجهیز بعنوان برترین فروشندگان کابینت استیل صنعتی می تواند به‌شما انواع آن با درب کشویی تمام استیلی دیواری و زمینی ارائه نمایید که شما برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره هایی که بر روی سایت قرار داده شده است تماس حاصل نمایید.

نکات اصلی در خرید کابینت استیل صنعتی کدام است؟

اینکه بتوانید از خرید کابینت استیل صنعتی خود بیشترین نتیجه را بگیرید. بهتر است تا برخی نکات در رابطه با آن رعایت نمایید نکات مهمی که‌ باید درنظر داشته باشید مرحله اول عبارت است از قیمت که شما برحسب سرمایه و هزینه مورد نظر خود می توانید انواع کابینت استیل را خریداری نمایید.

موضوع بعدی تعداد طبقات است هرچه تعداد آنها بیشتر باشد شما می توانید از فضای داخلی آن بیشترین استفاده را درهمچنین باید ارتفاع و اندازه آنها به‌گونه ای باشد و شما بتوانید ظروف خود راجای دهید و مورد آخر و مهم ضخامت ورق به‌کار رفته است که بهتر است از ورق 304 و یا 316 باشد حتی مواد خورنده و اسیدی نتوانند آنها را ازبین ببرند و ضخامت آنرا به‌گونه ای باشد بوسیله آن بتواند انواع ظروف را در آن جای دهید.

از کجا باید کابینت استیل صنعتی را بخرید؟

کابینت استیل صنعتی یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه صنعتی شما به‌شمار می رود. باید حتما کابینت استیلی خریداری کنید که از بهترین متریال و ورق های استیلی ساخته شده باشد تا شما بتوانید آن را در فضای صنعتی خود خریداری نمایید.

برای اینکار می توانید محصول مورد نظر خود را هم از فروشگاه های آنلاین و هم از فروشگاه‌های حضوری خریداری نمایید اما بهتر است بعد آن حتماً سابقه و تجهیزات مورد نظر خود را بررسی نمایید و پس ازآنکه کیفیت آن اطمینان حاصل کرد دیدار را خریداری نمایید.

خرید کابینت استیل صنعتی

سفارش انواع کابینت استیل صنعتی در آلفا تجهیز امکان پذیر است؟

با تجهیزات بزرگ ترین و پرطرفدارترین و مجهزترین فروشگاه های آنلاین در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که‌شما می توانید بر حسب نیاز خود انواع تجهیزات و کابینت استیل صنعتی سفارش دهید برای این کار کافیست محصول مورد نظر خود را در سایت جستجو نمایید و یا با شماره های قید شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید.

مشاوره قبل از خرید کابینت استیل صنعتی در آلفا تجهیز

کابینت استیل صنعتی نیز مانند دیگر انواع تجهیزات آشپزخانه انواع متفاوتی وجود دارد ممکن است شما درهنگام خرید با توجه‌به فضا مکانی که دراختیار دارید برای بهترین نتیجه خرید خود داشته باشید میتوانید مشاوره انجام دهید. بهترین کار این است بصورت رایگان با مشاوران آلفا تجهیز قبل خرید خود درتماس باشید آنها می توانند با توجه‌به فضا و مکانی که در اختیار دارید و همچنین سرمایه شما بهترین را برای خریداری معرفی نمایند.