شماره های تماس :

آلفا تجهیز

سینک صنعتی ظرفشویی مناسب برای تمامی فست فودی ها و رستوران ها برای خرید و مشخصات میتوانید سینک صنعتی ظرفشویی را خریداری کنید و به آلفا تجهیز سفارش دهید

سینک صنعتی ظرفشویی مناسب برای تمامی فست فودی ها و رستوران ها برای خرید و مشخصات میتوانید سینک صنعتی ظرفشویی را خریداری کنید و به آلفا تجهیز سفارش دهید

برای تمیز کردن ظروف، شستن دست ها و موارد دیگر سینک ضنعتی ظرفشویی بخرید. سینک های تجاری برای رستوران ها، بیمارستان ها، مدارس و سایر مکان های پر تردد تجاری ضروری هستند. ما طیف گسترده ای از سینک های رستورانی از سینک صنعتی ظرفشویی تا سینک دستی را داریم. در نتیجه، بر حسب نیازتان هر یک را که خواستار آن هستیذ خریداری نمایید. علاوه بر این، هر یک از این محصولات به طور خاص طراحی شده اند تا نیازهای کسب و کار شما را برآورده کنند و عملکرد شما را سالم و ایمن نگه دارند.

قیمت سینک صنعتی ظرفشویی و سینک صنعتی ظرفشویی - آلفا تجهیز

جهت سفارش یا استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

سینک صنعتی ظرفشویی برای محیط های مختلف از رستوران های شلوغ گرفته تا محیط های کاری صنعتی طراحی شده اند. آنها اغلب از مواد بادوام مانند فولاد ضد زنگ یا چدن ساخته می شوند که می توانند در برابر استفاده روزانه و تمیز کردن مکرر مقاومت کنند. بسیاری از سینک‌های صنعتی دارای ویژگی‌های اضافی هستند، مانند سینک‌ های یکپارچه برای تمیز کردن ظروف یا سینک‌هایی با قفسه‌های ظرفشویی که به شما امکان می‌دهند وسایل تمیز کردن را در یک مکان قرار دهید. سینک های دارای شیر آب یکی دیگر از گزینه های متداول سینک ظرفشویی صنعتی هستند.

عمق سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظزفشویی صنعتی در عمق های مختلفی وجود دارد و شما بهتر است بر اساس حجم مورد نیازتان آن را خریداری نمایید معمولا از عمق زیاد آن برای شستشو سبزیجات و از عمق کمتر برای شستشو ظروف کوچک و دست استفاده میشود بهتر است برای خرید گزینه مناسبتان با ما در تماس باشید.

سینک ظرفشویی صنعتی آلفا تجهیز

سینک ظرفشویی یکی از موارد مهم در تجهیزات صنعتی به شمار میرود که اگر به فکر خرید تجهیزات خود خستید این مورد را نباید فراموش کنید. آلفا تجهیز نیز مانند دیگر فروشگاه های آنلاین تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتواند با کیفیت ترین و سینک صنعتی ظرفشویی را با بهترین قیمت به شما ارائه نماید.

سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرفشویی صنعتی از رستوران های شلوغ گرفته تا محیط های کاری صنعتی و مختلف طراحی شده اند.  اغلب از مواد بادوام (فولاد ضد زنگ یا چدن) ساخته می شوند که می توانند در برابر استفاده روزانه و مرتبا تمیز کردن مقاومت کنند. بسیاری از سینک‌های ظرفشویی صنعتی دارای ویژگی‌های اضافی هستند، مانند سینک ‌های یکپارچه برای تمیز کردن ظروف یا سینک‌هایی با قفسه‌های ظرفشویی که به شما امکان می‌دهند وسایل تمیز شده را در یک مکان قرار دهید. سینک ظرفشویی صنعتی معمولا شیر آب دارند که یکی دیگر از گزینه های متداول می باشد.

این سینک ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر نیازهای محیط های صنعتی مقاومت کنند. بسیاری از آنها از مواد بادوام ساخته شده اند که از خوردگی و شکستگی جلوگیری می کند. آنها همچنین در سبک های مختلفی برای پاسخگویی به نیازهای هر مؤسسه ای عرضه می شوند.

سینک ظرفشویی صنعتی

چرا سینک ظرفشویی صنعتی دارای اهمیت است؟

سینک ظرفشویی صنعتی برای استفاده در رستوران ها و موسسات خدمات غذایی در سراسر ایران ضروری هستند. این موضوع به این دلیل است که اگر بخواهید مجوزها را دریافت نمایید باید حتما یک سینک ظرفشویی صنعتی را خریداری نمایید تا از طرف بهداشت هم تایید شوید، تمیزی آشپزخانه رستوران ها مهم است. حتی سینک های روشویی هم از این قضیه مستثنی نیستند.

یک سینک ظرفشویی صنعتی توسط کارکنان خدمات غذا به صورت روزانه برای انجام کارهای مختلف نظافتی استفاده می شود. سینک های آشپزخانه صنعتی برای شستن ظروف، تجهیزات پخت و پز، لیوان ها، ظروف شیشه ای و بسیاری موارد دیگر استفاده می شوند. به همین دلیل مهم است که سینک ظرفشویی صنعتی را تمیز و عاری از هرگونه باکتری، کپک و میکروب مضر نگه دارید. اکثر موسسات خدمات غذایی صنعتی سینک های فولادی ضد زنگ صنعتی و سینک های ضد زنگ تجاری را ترجیح می دهند زیرا آنها از بهداشتی ترین سینک های آشپزخانه صنعتی موجود در بازار امروزی هستند.

سینک ظرفشویی صنعتی 3 محفظه

از آنجایی که سه مرحله شستشوی ظروف شامل شستشو، آبکشی و ضدعفونی است، سینک 3 محفظه استیل ضد زنگ کار کارکنان آشپزخانه شما را آسان کرده و به آنها در صرفه جویی در وقت کمک می کند. سینک ظرفشویی صنعتی سه محفظه ای برای شستن، و ضدعفونی کردن ظروف کثیف، لیوان ها، ظروف پخت و پز و مواردی از این دست به صورت یکپارچهدارای عملکرد بسیار عالی و مناسب است.

و از آنجایی که قوانین بهداشتی حکم می کند که هر موسسه باید یک سینک با یک کاسه برای هر مرحله شستشو داشته باشد، بهتر است هنگام خرید سینک ظرفشویی سه محفظه ای را خریداری نمایید. بنابراین، یک سینک 3 محفظه ای از جنس استنلس استیل و یک سینک میله ای 3 محفظه نه تنها کار کارکنان آشپزخانه و کارکنان بار را آسان تر می کند، بلکه به مؤسسه خدمات غذایی شما کمک می کند تا راحتتر بتوانید مجوز وزارت بهداشت را دریافت نمایید.

سینک ظرفشویی صنعتی 3 محفظه

 نکته مهمی که باید قبل از خرید سینک ظرفشویی صنعتی در نظر بگیرید.

قبل از خرید سینک آشپزخانه صنعتی، ایده خوبی است که حتما با وزارت بهداشت برای دریافت تاییدیه آن هماهنگ کنید تا بتوانید با خیال راحتر اقدام به خریداری آن نمایید. نکته مهم دیگر این است که سینک ظرفشویی را باید خریداری نمایید که با فضای مورد نظرتان مطابقت داشته باشد تا بتوانید آن را در جای مورد نظر خود قرار دهید و همچنین سینک ظرفشویی بهتر است از جنس استیل ضد زنگ با قابلیت تنظیم ارتفاع باشد.

سینک ظرفشویی صنعتی را مطابق با نیازتان انتخاب کنبد.

 برای تمیز کردن ظروف، شستن دست ها و موارد دیگر سینک های صنعتی بخرید! سینک های صنعتی برای رستوران ها، بیمارستان ها، مدارس و سایر مکان های صنعتی ضروری هستند. ما طیف گسترده ای از سینک های رستورانی از سینک ظرفشویی تا سینک دستی  را در بازار موجود داریم. هر یک از این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که به طور خاص بتوانند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کنند و عملکرد شما را سالم و ایمن نگه دارند.

انتخاب ما از سینک های ظرفشویی صنعتی فولاد ضد زنگ شامل گزینه های تک محفظه ای و چند محفظه ای برای انجام کارهای شستشو سبک یا سنگین شما می باشد. مدل‌های یک محفظه ای برای قرار دادن در فضاهای کوچکتر ایده‌ آل هستند، در حالی که گزینه‌های بزرگ ‌تر ما با چندین محفظه به شما امکان می‌دهند ظروف را تمیز و ضدعفونی کنید. حتی می توانید سینک ظرفشویی با تعداد محفظه های مختلف را پیدا کنید تا مستقیماً روی میزهای خود نصب کنید. ما سینک های رستوران را برای کارهایی غیر از شستشوی ظروف نیز استفاده می کنیم.

سینک ظرفشویی صنعتی را مطابق با نیازتان انتخاب کنبد.

 قیمت سینک ظرفشویی صنعتی

سینک ظرففشویی صنعتی یکی از مهمترین تجهیزاتی است که باید آن را حتما برای رستوران و آشپزخانه خود خریداری نمایید سینک ظرفشویی در انواع 1،2 و یا سه لگه با قابلیت تنظیم ارتفاع  و یا بدون آن وجود دارد که این موارد جز تاثیر گذارترین گزینه ها بر قیمت سینک ظرفشویی میباشد.

کیفیت استیل به کار رفته در سینک، نوع سینک انتخابی و مکانی که سینک را از آن خریداری میکنید نیز بر قیمت آن تاثیرگذار هستند بهترین کار این است که در ابتدا سینک ظرفشویی مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس با مشاوران ما در آلفا تجهیز تماس حاصل نمایید تا از قیمت سینک ظرفشویی صنعتی مورد نظر خود اطلاع یابید.

استفاده از سینک ظرفشویی صنعتی در منزل

بهتر است برای منزل خود از سینک ظرفشویی معمولی و خانگی استفاده نمایید زیرا طرح و اندازه سینک ظرفشویی صنعتی به گونه ای است که برای محیط های صنعتی طراحی شده است و طراحی آن کاملا متفاوت از سینک ظرفشویی داخل منازل است. اما چنانچه باز هم تمایل به خرید سینک ظرفشویی صنعتی برای منزل خود دارید بهتر است نوع یک یا دو لگنه آن را خریداری نمایید.

سینک ظرفشویی صنعتی استیل

بهترین جنس و کیفیت در تجهیزات صنعتی استفاده از استیل ضد زنگ است ورقه های استیل دارای خاصیت ضد ضربه ای، ضد خش بود و دوام و ماندگاری بالا هستند و همچنین طبق تحقیقات انجام شده استنلس استیل دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز میباشد و شما میتوانید سینک ظرفشویی صنعتی را خریداری نمایید که از جنس استیل ضد زنگ باشد.

البته معمولا جنس بدنه تمامی سینک های ظرفشویی صنعتی از جنس استیل ضد زنگ میباشد و کمتر پیش می آید که دارای جنس و کیفیت های متفاوتی باشند شما میتوانید برای اطلاع از کیفیت و نوع سینک ظرفشویی استیل مورد نظر خود با مشاورین ما در الفا تجهیز تماس حاصل نمایید و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

سینک ظرفشویی صنعتی استیل تک لگنه

همانطور که ذکر شد سینک ظرفشویی صنعتی در انواع یک، دو و سه لگنه موجودمیباشند و شما میتوانید بر اساس نیز خود اقدام به خریداری آن نمایید نوع یک لگنه این نوع سینک ظرفشویی بیشتر برای مکان هایی خریداری میشود که یا آن را برای شستشو مواد غذایی مانند سبزیجات خریداری میکنند و یا دارای مشتریان کمتری هستند.

در ابتدا بهتر است بدانید که در طول روز چه مقدار مشتری دارید، چه مقدار فضا برای قرار دادن سینک در اختیار دارید و چه مقدار سرمایه برای خرید محصول مورد نظر دارید و سپس اقدام به خرید سینک ظرفشویی صنعتی و اجاق پلوپز مورد نظر خود نمایید. در هر مرحله نیز میتوانید با مشاوران ما در آلفا تجهیز در تماس باشید.

سینک ظرفشویی صنعتی استیل تک لگنه

سینک ظرفشویی صنعتی دست دوم

سینک ظرفشویی هم مانند دیگر تجهیزات صنعتی در دو نوع نو و دست دو در بازار موجود میباشد که شما میتوانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید آنها نمایید. معمولا سینک دست دو نیز چنانچه از فروشگاه های معتبر خریدری شود میتواند باعث صرفه جویی در سرمایه شما شود.

ممکن است بتوانید سینک ظرفشویی صنعتی مورد نظر خود را بصورت دست دوم در آلفا تجهیز هم خریداری نمایید برای اطلاع از موجودی اجاق گاز صنعتی و اجاق گاز فر دار صنعتی میتوانید با مشاوران ما در آلفا تجهیز در تماس باشید و در صورت موجود بودن بعد از بررسی آن را خریداری نمایید.

سینک ظرفشویی صنعتی دو لگن

سینک ظرفشویی صنعتی که دارای دو لگن است یکی از پرطرفدارترین انواع سینک ظرفشویی میباشد و  کاملا از لحاظ ساختاری و کیفیتی مانند سینک ظرفشویی تک لگن میباشد و تنها در ابعاد و طراحی با آن متفاوت است و شما میتوانید در آن یک بخش را به ظروف اختصاصا دهید و بخش دیگر را به شستشو میوه و سبزیجات اختصاص دهید.

سینک ظرفشویی صنعتی سه لگن

سینک صنعتی ظرفشویی سه لگن هم مانند 1 و 2 لگن برای آشپزخانه صنعتی استفاده میشود و شما برای آن نیازمند داشتن یک فضای بزرگ هستید زیرا ابعاد این نوع سینک ظرفشویی صنعتی بزرگ است و ممکن است فضای زیادی را بگیرد شما با استفاده از این نوع سینک میتوانید تعداد زادی از ظروف را در حجم بالایی شستشو دهید. آلفا تجهیز علاوره بر سینک تاپینگ پیتزا و سرخ کن صنعتی نیز بفروش میرساند.

سینک ظرفشویی صنعتی بهتر است و یا وان استیل؟

ممکن است با توجه به شباهت های موجود بین وان استیل صنعتی و سینک ظرفشویی صنعتی فکر کنید که هر دو آنها یکسان هستند و تنها دارای نام متفاوتی هستند اما در اصل این دو نه تنها در نام که در طراحی هم متفاوت هستند وان های استیل صنعتی یک لگن هستند اما نسبت به سینک ظرفشویی دارای عمق بیشتری هستند. آلفا تجهیز علاوه بر تجهیزات رستوران راه اندازی آشپزخانه صنعتی نیز انجام میدهد.