شماره های تماس :

آلفا تجهیز
دستگاه کاهو خشک کن سطلی یکی از دستگاه های کاربردی برای درست کردن سالاد استفاده میشود که برای خرید دستگاه کاهو خشک کن سطلی برای رستوران میتوانید از آلفا خرید کنید

مشخصات فنی و خرید دستگاه کاهو خشک کن سطلی – آلفا تجهیز

دستگاه کاهو خشک کن سطلی آلفا تجهیز سطلی کاهوخشک کن دارای دهنه به قطر۴۲سانتیمتروارتفاع سطل ۵۲ سانتیمتردارای شیلنگ تخلیه

آب داخل سطل دستگاه کاهو خشک کن مخصوص خشک کردن سالاد و سبزیجات لذا کاهو خشک کن یک وسیله مورد نیاز در اشپزخانه و جز تجهیزات رستوران می باشد که با طراحی ساده و کاربری اسان میتوان به وسیله آن کاهو و سبزیجات شسته شده را خشک و اب گیری نمود.

کاهو خشک کن دستی ظرفیت : ۸ دسته کاهو ، ۵ گالن ، ۲۰لیتر
کاهو خشک کن صنعتی کاملا بهداشتی
کارآیی بالا
کیفیت بالا
حفظ کیفیت کاهو و سایر سبزیجات
طراحی شده برای استفاده سنگین روزانه

قیمت دستگاه کاهو خشک کن سطلی

قیمت دستگاه کاهو خشک کن سطلی

دستگاه کاهو خشک کن دستگاهیست مناسب کسانی که می خواهند سالاد خود را به صورت خشک عرضه و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.
کاهو خشک کن یک وسیله لازم در آشپزخانه می باشد. که توسط این وسیله می توانید کاهو و سبزی را بشورید و خشک کنید. درب آن را بسته و دسته آن را بکشید سپس شروع به کار می کند.

دستگاه کاهو خشک کن سطلی

دستگاه کاهو خشک کن سطلی

شستن سبزیجات برگدار خیلی آسان است ولی خشک کردن آن ها مخصوصا در آشپزخانه های کوچک با حوله و دست خیلی سخت است ، کاهو خشک کنی را انتخاب کنید که برای شروع خشک کردن دارای یک اهرم نرم و یا یک پمپ خوب باشد و همچنین یک ترمز خوب برای مکت کردن داشته باشد به همین منظور کاهو خشک کن تجهیزات آشپزخانه بهترین در نوع خودش می باشد به سادگی با جدا کردن سبد بالا و داخلی می توان با آب گرم و صابون این کاهو خشک کن را تمیز نمود.

ارائه سبزی خشک کن خانگی و خرید سبزی خشک کن دستی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت سبزی خشک کن دستی و ارزان ترین قیمت کاهو خشک کن صنعتی تقدیم می گردد. جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.