شماره های تماس :

آلفا تجهیز
ترولی حمل غذای بیمارستانی برای خرید و قیمت ترولی حمل غذای بیمارستانی میتوانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید و مشاوره در خصوص تجهیزات داشته باشید

قیمت و جزئیات ترولی حمل غذای بیمارستانی – آلفا تجهیز

فروش ترولی حمل غذا برقی با کیفیت عالی و قیمت مناسب جهت جابه جایی غذا و ظروف در بیمارستان ها از آشپزخانه صنعتی به تخت بیماران می باشد که با انرژی برق کار می نماید و با کابین و طبقه و سه ظرف بنماری بصورت تمام استیل طراحی و تولید می گردد. تجهیزات آماده سازی این محصول مناسب برای پذیرایی، حمل هرگونه لوازمی که در طبقات قرار گیرد و یا جمع آوری ظروف در رستوران ها و هتل ها یا بیمارستان ها و ارگان ها مناسب می باشد.

ترولی حمل بن ماری کابین دار دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد بود و با بهترین کیفیت به شما ارائه می گردد. ترولی حمل غذای بیمارستانی و گرمخانه حمل غذاها یا ترولی بنماری با گرم خانه یا چرخهای حمل غذا عموما در رستوران ، هتل و بیمارستان کاربرد دارد و جهت پذیرایی برای سرو غذا سر میز ها استفاده می گردد. ترولی ها جهت پخش غذای گرم به صورت سیار در مدل های مختلفی از قبیل ترولی حمل دیگ ، ترولی بیمارستانی ، ترولی حمل غذای گرم کابین دار و ترولی حمل غذای گرم بدون کابین طراحی و تولید می شوند.

قيمت ترولي حمل غذا

ترولی حمل غذای بیمارستانی

این ترولی دارای سیستم گرمایشی در زیر لگن های بنماری می باشد و دو طبقه گرمخانه در پایین قرار دارد. جنس بدنه از بهترین استنلس استیل هشت دهم و جنس وان از استیل نگیر ساخته شده است. ترولی برقی دارای المنت برقی بوده و به منظور رضایت شما عزیزان به گونه ای طراحی گردیده که مصرف انرژی آن کم باشد. این محصول در اندازه و کیفیتی که شما مشتریان عزیز سفارش خواهید داد طراحی و تولید می گردد و ابعاد استاندارد ترولی به این شرح می باشد : طول ۱۳۰ سانتیمتر ، ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر و عرض ۶۰ سانتیمتر

قیمت ترولی حمل غذا

ترولی حمل غذای بیمارستانی

ترولی دارای چرخ های قابل ریگلاژ و تنظیم شدنی ، بدون صدا و روان که لازم به ذکر هست به منظور ایمنی بیشتر روی چرخ های عقب نیز ترمز قرار داده ایم. ویژگی و تمایز این محصول نسبت به محصولات مشابه ستونه های یکپارچه و محکم آن است که باعث زیبایی ، دوام و استحکام دستگاه شده است. ارائه ترولی حمل غذا به همراه ضمانت کیفیت یک ساله و خدمات پس از خرید خواهد بود. جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.