شماره های تماس :

آلفا تجهیز
پاتیل تابه گردان استیل رستورانی مناسب جهت سرخ کردن سبزی ، سیر ، پیاز و پخت خورشت در حجم بالا بسیار مناسب است که با قیمت مناسب میتوانید پاتیل تابه گردان استیل تهیه کنید

مشخصات فنی و قیمت پاتیل تابه گردان استیل – آلفا تجهیز

تابه گردان استیل رستورانی مناسب جهت سرخ کردن سبزی و سیر و پیاز در حجم بالا ، این دستگاه برای پخت انواع خورشت و غذاهای آبکی و همچنین سرخ کن انواع مواد اولیه برای غذاهای دیگر مورد استفاده است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی به فروش می رسد. این پاتیل شامل یک شعله و یک دیگ استیل می باشد که توسط یک اهرم تحت زاویه قرار می گیرد که بتوان محتویات داخل آن را به راحتی تخلیه کرد.

دستگاه تابه به منظور سرخ کردن مرغ و ماهی در حجم های بالا در هتل ها ، رستوران ها و تالارهای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد.
ساخت بدنه داخلى و خارجى دستگاه پاتیل تماما از ورق استيل

قیمت پاتیل تابه گردان استیل

تابه گردان استیل

ماهیتابه گردان مجهز به مكانيزم تخليه كامل لگن و چرخش۹۰درجه تابه به صورت بسيار ساده داراي پوشش سه لايه تفلون صنعتي در داخل لگن جهت جلوگيري از چسبيدن مواد غذايي به تابه

تابه گردان استیل

سهولت در نظافت و بهداشت برای تجهیزات رستوران، دسترسى آسان به تمامى قسمت ها جهت سرويس سريع به سبب طراحى مهندسى فروش تابه گردان دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.