شماره های تماس :

آلفا تجهیز
گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای رستوران داران میباشد که باید تهیه کنند برای خرید با ما تماس بگیرید

مشخصات گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک – آلفا تجهیز

گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک باابعاددستگاه ۱۲۰×۶۰×۵۰ سانتی متر که برای گرم نگهداری غذا در ادارات ارگان ها رستوران ها و تالارهای پذیرایی کاربرد دارد ، جداره بیرونی گرمخانه تماما ورق استیل از جنس خشدار بگیر و جداره داخلی ورق گالوانیزه بضخامت ۱ میلیمتر می باشد.
گرم کن غذا کوچک مجهز به سیستم شیر گاز ترموکوبل جرقه زن میباشد.

یکی از بهترین استاندارد های رعایت شده در این گرم خانه استفاده از شیرگاز متصل به سیستم برقی میباشد تا دستگاه شما فقط با چرخاندن یک کلید درحالت روشن قراربگیرد و دیگر نیازی به باز و بسته کردن شیرگاز درهربار استفاده نخواهد بود. گرم خانه مجهز به سیستم ترموستات دیجیتالی میباشد که هم قادر به نمایش میزان دمای داخل دستگاه بصورت دقیق و هم تنظیم مقدار دمای دلخواه شماست.

گرمخانه صنعتی غذا اداری دارای شش طبقه جهت چیدمان ظروف غذا

گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک

گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک

درب گرم خانه دارای لولاهای باکیفیت باطول عمر بالاست و همچنین دستگیره قفل شونده بهمراه کلیدکه بر روی آن نصب گردیده دستگاه گرمکن غذا دارای چرخهای مرغوب جهت حمل آسان دستگاه در داخل اداره جات و مراکز آموزشی و پرورش گرم خانه های غذا در ابعاد و اندازه های ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ ،۲۰۰ و ۳۰۰ نفره در دونوع گازی و برقی با مناسب ترین قیمت گرمخانه ۵۰ تایی اتوماتیک قابل ارائه می باشد.

گرمکن غذا با قیمت گرمخانه صنعتی ارزان همراه یک سال گارانتی گرمخانه غذا و ده سال خدمات پس از فروش گرمکن غذا ارائه می گردد. جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.