شماره های تماس :

آلفا تجهیز
گرمخانه غذا برقی 30نفره یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که هر رستورانی باید آن را داشه باشد برای خرید گرمخانه غذا برقی 30نفره با ما تماس بگیرید

اطلاعات مربوط به گرمخانه غذا برقی 30نفره – آلفا تجهیز

گرمخانه آلفاتجهیز برقی خشک غذا ۳۰ نفره بدون رطوبت درجه دار شامل ابعاد دستگاه گرمخانه غذا ۱۱۰×۶۰×۶۵ سانتیمتر ، این دستگاه دوجداربوده که بدنه بیرونی تماما استیل خش دار به ضخامت ۰/۸ میلیمتر و جداره داخلی دستگاه باورق گالوانیزه ۱ میل ساخته شده است که بین دوجدار با لایه پشم سنگ عایق بندی گردیده است تجهیزات رستوران .

گرمخانه غذا برقی 30نفره

گرمخانه غذا برقی 30نفره

گرمای داخل دستگاه به وسیله المنت حرارتی با توان ۲۰۰۰ وات تامین می شود که میزان گرمای تولیدشده داخل گرمخانه غذا به وسیله درجه نشانگری که برروی درب تعبیه شده قابل سنجش و رویت میباشد.

گرمکن غذا صنعتی

گرمخانه غذا برقی 30نفره

گرمخانه برقی ترموستاتیک بوده و شما قادر به تنظیم گرمای داخل دستگاه به میزان دلخواه می باشید که این امرکمک بسیاری بجهت صرفه جویی درمصرف انرژی به ارمغان می آورد.
گرمخانه برقی ۳۰ نفره داخل گرمخانه و درقسمت زیرین آن فن گردش هوا جهت یکنواخت کردن گرما درکل فضای دستگاه تعبیه شده که توسط کلیدمخصوص بخود قطع و وصل میگردد.

گرمخانه صنعتی

گرمخانه غذا برقی 30نفره

ظرفیت این گرمخانه برای ۳۰ پرس غذا طراحی گردیده که در ۵ طبقه چیدمان آنها انجام می گیرد.
شرکت آمادگی طراحی و ساخت انواع گرمخانه گازی و برقی برای پرسنل واحدهای تولیدی ، اداره جات ، آموزشگاه ها ، مراکز خدماتی و درمانی را دارد.

جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.