شماره های تماس :

آلفا تجهیز
داشتن ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت در هر آشپزخانه رستورانی واجب است برای خرید ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت میتوانید با شماره های آلفا تجهیز تماس بگیرید

قیمت جدید ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت – آلفا تجهیز

ماهیتابه ووک آلفا تجهیز با دستگیره بوکالیت دارای دهنه به قطر ۳۴ سانتیمتر و دستگیره هایی از جنس بوکالیت نسوز ، جنس تابه آلیاژ چدنی مرغوب و سنگین و از داخل دارای روکش تفلون می باشد ، جنس دسته باکالیت می باشد که تا ۳۰۰ درجه سانتیگراد تحمل حرارت دارد.

دستگیره : باکالیت نسوز
بیشتر برای سرخ کردن به کار میروند اما از تابه های بزرگ و متوسط جهت سایر طبخ ها از قبیل طبخ پلو و خورشت نیز استفاده می شود.
برای عمر بیشتر از قاشق چوبی استفاده شود.

ماهیتابه ووک با دستگیره بوکالیت

برای ماندگاری بیشتر قبل از اولین استفاده حتما آن را با روغن خوراکی چرب کنید و سپس روی شعله ملایم و مناسب ظرف را گرم کنید و در آخر آن را با آب ولرم بشویید.
قبل ازروشن نمودن شعله داخل ظرف کمی روغن بریزید و از طبخ غذابدون روغن خوداری نمایید از ضربه زدن قاشق به روی لبه ظروف خوداری کنید.

لطفا ازشوک دادن به ظروف خوداری کنید (پس از طبخ سریعا آن را نشویید بگذارید ظرف خنک شود از ظروف سرامیکی برای نگهداری باقیمانده غذا در یخچال استفاده نکنید به دلیل وجود مواد اسیدی مانند ابلیمو،سرکه ،نمک در غذا موجب آسیب دیدن لعاب ظروف در طولانی مدت میشود .
در هنگام طبخ غذا سعی کنید از اشیا نوک تیز و سخت استفاده نکنید.

جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.