شماره های تماس :

آلفا تجهیز
فر کته پز 3طبقه یکی از تجهیزاتی است که در رستوران ها و کترینگ ها و در باغچه رستوران ها از فر کته پز 3طبقه استفاده میکنند جهت دم کردن برنج برای خرید تماس بگیرید

مشخصات فر کته پز 3طبقه و خرید فر کته پز 3طبقه- آلفا تجهیز

فر کته پز 3طبقه طبقه آلفا تجهیز با ابعاد دستگاه ۱۴۰×۶۰×۱۲۰ سانتیمتر دارای ۳ طبقه که به صورت مجزا از هم کار می کنند ، این فر دارای مصارف گوناگونی بوده از جمله تهیه برنج تک پرسی بصورت کته ، تهیه ته چین می باشد ، جنس بدنه فر تماما استیل خش دار به ضخامت ۰/۸ مبلیمتر و جداره های داخل طبقات با ورق گالوانیزه ۱ میلیمتر ساخته شده است. تجهیزات رستوران

برای سهولت کار با دستگاه هر درب دارای دستگیره چوبی میباشد. داخل طبقات صفحات چدنی قرار گرفته تا بهترین کیفیت پخت یرنج را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد. ظرفیت پخت برنج در هر طبقه به تعداد ۲۰ پرس می باشد.

فر کته پز 3طبقه

قیمت فر کته پز 3طبقه

طرز تهیه کته قالبی :

برای تهیه کته خوب باید از برنج درجه یک استفاده نمود برنج را پیمانه میکنیم برای هر پیمانه برنج دو پیمانه آب در نظر می گیریم و بعد برنج را بدقت تمیز می نماییم و با آب نیم گرم چندین دفعه و به آهستگی بطوریکه برنج خرد نشود می شوئیم تا آب برنج کاملا زلال شود.

بعد مقدار آبی را که ابتدا در نظر گرفته ایم و بهتر است آب نیم گرم باشد روی برنج می ریزیم و یک قاشق نمک داخل آب میریزیم و بهم میزنیم تا نمک حل شود آب برنج را می چشیم و باید نه زیاد شور و نه زیاد بی نمک باشد نصف از روغن را داخل آب و برنج میریزیم.

برنج را کف فر قرار می دهیم درب ظرف برنج را کمی باز میگذاریم در صورتیکه داخل فر گذاشته باشیم حرارت را ۴۰۰ درجه کرده می گذاریم آب برنج تبخیر شود ماست و زرده تخم مرغ و بقیه روغن و کمی نمک را مخلوط میکنیم و ته ظرف نسوز مناسبی می ریزیم. یکی دو کفگیر از برنج آماده شده را با این مایه مخلوط می نمائیم و این مایه را با پشت قاشق ته ظرف صاف میکنیم و بقیه برنج را روی آن می ریزیم و کمی روی برنج را فشار می دهیم ودر آنرا می بندیم ظرف را کف فر قرار می دهیم حرارت را ۳۵۰ درجه میکنیم.

کته پز

فر کته پز 3طبقه

دستگاه دمکن برنج مناسب برای طرز تهیه کته قالبی شرکت آماده پذیرش انواع سفارش تجهیزات رستوران و دستگاه های آشپزخانه شما مانند دم کن برنج با هر سلیقه ای می باشد. جهت سفارش فر کته پز 3طبقه و هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.