شماره های تماس :

آلفا تجهیز
خمیرگیر ۱۵ کیلویی یکی از بهترین خمیرگیر های کاربردی است که امروزه فروش بالایی دارد برای خرید خمیرگیر ۱۵ کیلویی میتوانید با شماره های آلفا تجهیز تماس بگیرید

خمیرگیر ۱۵ کیلویی چیست و لیست قیمت بروز – آلفا تجهیز

خمیرگیر ۱۵ کیلویی آلفا تجهیز باظرفیت خمیر۱۵کیلویی دارای گنجایش آرد۱۰کیلوگرم ، ظرفیت خمیر ۱۵ کیلوگرم ، قدرت موتور ۰.۷۵ کیلووات

، وزن ۵۰ کیلوگرم می باشد ، خمیرگیر نانوایی با بهترین کیفیت ارائه می گردد ، انواع خمیرگیر در ظرفیت های ۸ ، ۱۵ ، ۴۰ ، ۶۰ ، ۹۰ ، ۱۲۰ ، ۱۸۰ و ۲۴۰ کیلوگرم خمیر موجود می باشد ، این خمیرگیر ها در انواع مختلف با پاتیل و پارو استیل یا آلومینیوم موجود است.

خمیرگیر شیرینی وخمیرگیررستوران ازجنس استیل با قیمت مناسب تقدیم مشتریان می شود. دستگاه خمیرگیر در دو نوع استیل و آلومینیوم با ظرفیت و قدرت های متفاوت تولید می گردد. دستگاه میکسر گوشت یا دستگاه خمیر گیر که با نام های دیگری همچون دستگاه میکسر گوشت ، دستگاه مکینه ، دستگاه هم زن ، دستگاه خمیر کن نیز شناخته می شود ، توانايي ميکس مخلوط پياز و ادويه به گوشت و ورز آوری آن ظرف مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه ، بدون جداسازی چربی گوشت را دارا می باشد.

قیمت خمیرگیر ۱۵ کیلویی

خمیرگیر ۱۵ کیلویی

خمیرگیر ۱۵ کیلویی یا خمیرگیر یا میکسر نانوایی با ظرفیت های مختلف بر اساس نیاز شما طراحی شده است که درنوع : خمیرهمزن استیل بر اساس استانداردهای صنعتی تولید می شود که برای هم زدن همه نوع خمیر مورد استفاده قرار می گیرد ، خمیرهمزن ها در اندازه های ۸کیلو تا۲۴۰ کیلویی برای کاربرد خانگی و نانوایی و صنعتی تولید می گردد ، این خمیرگیر دارای پاتیل دیگ استیل و گیربکس همچنین پارو دوشاخ یا سه شاخه می باشد ، خمیرگیرها در سه درجه قیمتی و کیفیتی درهمه سایزها تولید می شود ، در صورت نیاز با مشاوره اطلاعات موردنیاز را کسب نمایید.

دستگاه خمیر گیر و میکسر از جمله تجهیزاتی که هم در فست فود ها و هم در رستوران ها و کبابی ها کاربرد دارد دستگاه خمیرگیر ، خمیر زن یا میکسر می باشد ، در فست فود ها به منظور تهیه خمیر پیتزا و در رستوران ها و کبابی ها برای آماده سازی و میکس کردن مایه کباب از این دستگاه استفاده می شود.
این دستگاه در ظرفیت ها و توان های مختلفی تولید می گردد که با توجه به حجم کاری می توان از انواع آن استفاده کرد.

انواع مدل های خمیرگیر ۱۵ کیلویی :

۸ کیلوئی
۱۵ کیلوئی
۳۰ کیلوئی
۴۰ کیلوئی
۶۰ کیلوئی
۱۲۰ کیلوئی

این دستگاه ها که جهت بارآوردن و هم زدن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد ، در ابعاد و سایزهای مشخص و در دو مدل آلومنیوم و استیل تجهیزات آشپزخانه تولید شده است.

دستگاه خمیر گیر

کلیه مدل های دستگاه خمیرگیر دارای موتور صنعتی و وان استیل می باشد. ارائه خمیر گیر با گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه خمیر گیر تقدیم مشتریان محترم می گردد. جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.