شماره های تماس :

آلفا تجهیز

تاپینگ بستنی مورد استفاده بستنی فروشی ها میباشد که برای خرید میتوانید از سایت آلفا تجهیز تاپینگ بستنی را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمائید

بهترین تاپینگ بستنی و نکات خرید تاپینگ بستنی - آلفا تجهیز

جهت سفارش یا استعلام قیمت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

تاپینگ بستنی

داشتن یک مغازه بستنی فروشی با دنیای رنگارنگ و متنوع بستنی ها میتواند یک شغل جذاب برای هر فردی باشد. بستنی های رنگارنگ خود را میتوانید در تاپینگ بستنی و در جلو دید مشتری قرار دهید تا مشتری بر طبق سلیقه خود بستنی مورد نظر خود را خریداری نماید.

تاپینگ بستنی یک دستگاه استیل بزرگ است که در خود تعدادی کاسه استیل دارد که جای قرارگیری بستنی ها است و در زیر کاسه ها یک سیستم سرمایشی وجود دارد که مانع آب شدن بستنی ها میشود. در جلو آن یک شیشه قرار دارد که مانع ورود آلودگی به داخل بستنی ها میشود و نمایش آن ها را برای مشتری زیباتر میکند.

چه نوع تاپینگ بستنی را خریداری کنم؟

تاپینگ بستنی یکی از تجهیزات مهم در بستنی فروشی میباشد و دارای لگن های متعددی در خود میباشد که بنابر نیازان میتوانید آن را خریداری نمایید چنانچه تنوع در بستنی ها و یا مواد تزئینی آن زیاد است میتوانید تاپینگ بستنی را خریداری نمایید که بتواند پاسخگو تعداد بستنی ها و لوازم دیگر باشد.

تاپینگ بستنی چیست؟

بستنی یکی از خوش طعم ترین و رنگارنگ ترین خوراکی ها در سراسر دنیا میباشد. بستنی ها در انواع میوه ای، کاکائویی، کرم شکلاتی و وانیلی موجود می باشند که شما می توانید بر حسب سلیقه خود آنها را خریداری نمایید. اما ارائه بستنی و نگهداری آن با توجه به نوع بستنی که ارائه میدهید نیاز به برخی از تجهیزات خاص دارد.

برای مثال برای فروش بستنی اسکوپی شما نیاز دارید تا بستنی ها را در درون یک تاپینگ بستنی نگهداری کنید و به راحتی با یک وسیله اسکوپی بستنی مورد نظر را به مشتری خود ارائه نمایید. تاپینگ بستنی یک نوع فریزر صنعتی است که برای نگهداری انواع بستنی از آن استفاده می شود و معمولاً یک فریزر ویترینی است که به صورت افقی و با تعداد متعددی بن ماری در مغازه های بستنی فروشی وجود دارد و یکی از پرکاربردترین تجهیزات برودتی در بستنی فروشی و آبمیوه فروشی ها به حساب می آید.

تاپینگ بستنی

انواع تاپینگ بستنی

انواع مختلفی دارد که شما بر حسب نیاز خود و فضای مورد نظر که در بستنی فروشی خود دارا هستید می توانید اقدام به خریداری آن نمایید انواع مهم و پرفروش تاپینگ بستنی عبارت است از: رومیزی، صنعتی، کافی شاپی که در ادامه با هر کدام از آنها  بصورت مجزا آشنا خواهیم شد.

تاپینگ بستنی رومیزی

از بین تمامی فریزرهای تاپینگ بستنی این تاپینگ بستنی رومیزی می باشد که بیشترین فروش و بیشترین کاربرد را دارد تاپینگ رومیزی یکی از انواع مدل های فریزر و یخچال ویترینی است که در انواع فروشگاه ها و رستوران ها و مغازه ها میتوان از آن استفاده کرد.

جنس بدنه بیرونی و همچنین بن ماری های داخل آن تماما از استیل ضد زنگ میباشد. شیشه ای در جلو آن تعبیه شده است تا مشتری بتواند خود بستنی موردنظر را انتخاب نماید و آن را خریداری کند . قدرت موتور آن نسبت به انواع دیگر یخچال بسیار زیاد می باشد موتور آن باید به حدی قوی باشد که باعث یخ زدن بستنی شود. اگر که  دور موتور تاپینگ بستنی رومیزی شما کم باشد باعث آب شدن بستنی ها و ضرر به شما می شود پس در هنگام خرید بهتر است حتماً به این موضوع دقت نمایید.

تاپینگ بستنی جدید

تاپینگ بستنی کافی شاپ

یکی دیگر از مدلهای تاپینگ بستنی تاپینگ کافی شاپی می‌باشد که با نوع رومیزی آن اختلاف  کمی نیز دارد معمولاً از نوع کافی شاپی آن در انواع لبنیاتی ها ساندویچی ها و یا بستنی فروشی ها استفاده می شود. کیفیت و طرح آن بسیار زیبا می باشد که شما می توانید آن را به راحتی در کافی شاپ خود و معرض دید مشتریان قرار دهید.

همچنین برخی از این تاپینگ های بستنی کافی شاپ امکان این را دارند که شیشه جلوی آن را حذف نمایید و از استیل در برابر بن ماری های داخل آن استفاده نمایید حتماً در هنگام خرید این نوع تاپینگ به قدرت موتور، ابعاد آن، تعداد کاسه های نگهداری بستنی توجه نمایید تا بعدا با مشکل کمبود فضا مواجه نشوید.

تاپینگ بستنی میوه ای اسکوپی چیست؟

همگی ما در زمانی که خواسته ایم بستنی میوه ای اسکوپی خریداری نماییم آن را از داخل یک شیشه و در کاسه های بن ماری دیده و انتخاب کرده ایم پس همگی ما با تاپینگ آشناییت داریم  و در درون آن تعداد زیادی لگن های بن ماری برای نگهداری بستنی ها به کار برده شده است که شما می‌توانید آن را در ابعاد مختلف و با تعداد لگن های متفاوت برای کسب و کار خود خریداری نمایید.

ابعاد تاپینگ بستنی

ابعاد تاپینگ بستنی یکی دیگر از نکات مهمی است که در هنگام خریداری محصول مورد نظر خود باید حتماً به آن دقت نمایید و سپس محصول مورد نظر را خریداری نمایید شما باید محصولی را خریداری نمایید که با فضای اطراف شما هماهنگی داشته باشد.  تا در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید این تاپینگ ها در ابعاد مختلف و با تعداد کاسه های مختلف توسط فروشندگان  به مشتری عرضه می شوند و بعضاً می توان آنها را بر طبق سلیقه مشتری ساخت و آنها را ارائه کرد میتوانید برای بررسی ابعاد تاپینگ و یا خریداری آن با شماره های روی سایت با ما در آلفاتجهیز در تماس باشید.

خرید تاپینگ بستنی

نکات مهمی که باید در هنگام خرید تاپینگ بستنی به آنها توجه نمایید.

زمانی که شما اقدام به راه اندازی یک بستنی فروشی می کنید استفاده و نیاز شما به تاپینگ بستنی بسیار زیاد می باشد. بهتر است تاپینگ مورد نظر شما دارای برخی از نکات و ویژگی ها باشد که عبارتند از: جنس بدنه آن که از استیل 304 و ضد زنگ و ضد خش می باشد.بهتر است تعداد بن ماری آنان با توجه به نیاز شما باشند. حتما باید به قدرت کمپرسور در آن توجه نمایید و همچنین تاپینگی را خریداری نمایید که قدرت موتور بالایی داشته باشد تا بتواند یخچال شما را حداقل تا دمای منفی 24 درجه سرد نماید و مانع از بین رفتن و یا آب شدن بستنی ها شود. برای خرید اجاق پلوپز میتوانید از فروشگاه ما خریداری کنید.

خرید تاپینگ بستنی

در زمانی که اقدام به راه اندازی بستنی فروشی و یا آبمیوه فروشی می کنید خرید یک تاپینگ بستنی و اجاق گاز صنعتی و اجاق گاز فردار صنعتی مناسب مهمترین و بزرگترین اقدام در راه اندازی بستنی فروشی میباشد.  زیرا بیشترین کار شما با این محصول می باشد و حتماً باید تاپینگی را خریداری نمایید که پاسخگوی نیازهای شما در طول مدت استفاده باشد. شما میتوانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه هایی که با سابقه هستند خریداری نمایید تا بعد از آن دچار ضرر و زیان نشوید.

یکی از فروشگاه هایی که میتوانید خرید محصول مورد نظر خود را از آن خریداری نمایید فروشگاه آلفا تجهیز است که بیش از دو دهه می باشد که در زمینه فروش و راه اندازی انواع رستوران فعالیت می کند و دارای سابقه می باشد. برای خرید از این فروشگاه کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با شماره هایی که بر روی سایت قرار دارند تماس حاصل نمایید.

قیمت تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی در ابعاد بسیار مختلفی در بازار موجود می باشد که شما  بر حسب نیاز خود میتوانید انواع 6 لگن، 8 لگن و 12 لگن آن را برحسب جنس بدنه و کیفیت محصولات خریداری نمایید که هر یک از این موارد می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد. برای دریافت قیمت به روز می توانید به صورت رایگان با مشاوران ما در آلفا تجهیز در تماس باشید.

خرید آنلاین تاپینگ بستنی

با افزایش پاندمی کرونا و فراگیر شدن آن و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها خیلی از این افراد تصمیم بر این گرفتند که کار خود را بر روی بستر اینترنت ادامه دهند آلفا تجهیز نیز از این قضیه مستثنا نیست این فروشگاه دارای بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش تجهیزات و همچنین راه اندازی انواع رستوران و آشپزخانه صنعتی می باشد. شما می توانید بسیاری از تجهیزات خود را به صورت آنلاین از این فروشگاه خریداری نمایید و برای خرید تجهیزات اعم از تاپینگ بستنی و تاپینگ پیتزا و سرخ کن صنعتی محصول مورد نظر خود را بر روی سایت مشاهده نمایید و سپس برای سفارش با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس حاصل نمایید.

خرید آنلاین تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی دست دوم

خرید اینکه بستنی دست دوم نیز یکی از بهترین راه هایی است که با آن می توانید در هزینه های خود پس انداز نمایید و هزینه‌های اضافی خود را کاهش دهید. در هنگام خریداری تاپینگ دست دوم حتماً باید به سالم بودن بدنه سالم بودن لگن ها و بیماری های داخل آن و همچنین عدم وجود ترک روی شیشه دقت نمایید و یک محصول دست دوم اما در حد نو را خریداری نمایید. در فروشگاه آلفا تجهیز برخی از محصولات و تجهیزات وجود دارند که شما می توانید آنها را بنا بر نیاز خود به صورت دست دوم خریداری نمایید و قبل از دریافت آن را بررسی نمایید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

مشخصات و ویژگی های تاپینگ بستنی چیست؟

در زمان خریداری یک تاپینگ بستنی باید برخی از مشخصات و ویژگی های آن در هنگام خریداری و قبل از آن توجه نمایید که عبارتند از تهیه کمپرسور آن که باید از بهترین و معتبر ترین برند ها باشد. بررسی عایق پلی اورتان، دارا بودن چرخ جهت جابجایی تاپینگ بستنی ، کاسه ها و همچنین ظروف بن ماری داخل دستگاه که بهتر است دارای نماد استاندارد باشد، موتور پر قدرت وجود  ال ای دی برای تامین روشنایی دستگاه ، بودن ترموستات دیجیتال برخورداری از پشتیبانی دمای زیر صفر برای انجماد بستنی، شیشه سالم با ضخامت مناسب، بدنه بیرونی و همچنین لگن های داخل تاپینگ بستنی از مشخصات مهمی است که باید به آن دقت شود.

تاپینگ بستنی تا چه مدت ماندگاری دارد؟

چنانچه تاپینگ بستنی خود به درستی استفاده نمایید ماندگاری آن تا صدها سال بعد نیز وجود خواهد داشت. به این نکته دقت کنید که حتما باید تاپینگ را هر 5 روز شب تا صبح خاموش نمایید تا موتور آن مجددا شارژ شده و بتواند قدرت و حفظ نماید همچنین در هنگام تعویض کردن و شستشوی دستگاه ین ماری باید از ورود آب به داخل لگن ها خودداری نمایید. آلفا تجهیز علاوه بر فروش تجهیزات رستوران راه اندازی آشپزخانه صنعتی نیز انجام میدهد.