شماره های تماس :

آلفا تجهیز
تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس یکی دیگر از مهم تجهیزاتی است که ساندویچی ها و فلافلی ها باید داشته باشند برای خرید تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس تماس بگیرید

قیمت جدید تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس – آلفا تجهیز

تاپینگ فلافل سلف سرویس آلفا تجهیز با ابعاد تاپینگ ۹۰×۸۰×۱۵۰ دارای ۸ بنماری۱/۳ ، تاپینگ فلافل سلف سرویس با شیبی که برای بن ماری ها و به سمت مشتریان در نظر گرفته شده ترشیجات و مواد تکمیلی ساندویچ همیشه تازه و سرد در اختیار آنان قرار می گیرد.در قسمت جلو رف در نظر گرفته شده تا جابجایی و آماده سازی ساندویچ برای مشتریان به سهولت انجام پذیرد.

برای این دستگاه نما با نورمخفی طراحی گردیده تا جلوه و زیبایی خاصی به فست فود و ساندویچی شما داده باشد. یکی دیگر از تجهیزات فست فود همین تاپینگ ساندویچی میباشد که باید هر فلافلی یا ساندویچی آن را داشته باشد

تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

قسمت شیشه جلوی تاپینگ با ارتفاع بلند می باشد و فقط قسمت پایین و جای برداشتن مواد ساندویچ باز می باشد تا اصول بهداشتی کاملا رعایت شده باشد.

قیمت تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

قیمت تاپینگ ساندویچی فلافل سلف سرویس

این شرکت آمادگی کامل برای ساخت انواع تاپینگها با طرح های مختلف تاپینگ برای شما مشتریان را دارد. جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.