شماره های تماس :

آلفا تجهیز
تاپینگ رومیزی ساده 10 لگنه مناسب برای فست فودی ها و رستوران داران و همچنین کترینگ ها و سلف سرویس برای سفارش تاپینگ رومیزی ساده 10 لگنه تماس بگیرید

مشخصات دقیق تاپینگ رومیزی ساده 10 لگنه – آلفا تجهیز

تاپینگ بنماری رومیزی آلفا تجهیز دارای ده لگن استیل که بیشترین کاربرد تاپینگ ساده رومیزی در رستوران ها جهت نگهداری مواد دورچین سلف سرویس و در فست فودها و فلافل سرویس ها جهت نگهداری مواد ساندویچ می باشد ، بدنه دستگاه تمام استیل و دارای بنماری های استیل نگیر که در ابعاد و تعداد بنماریهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد.

قیمت دستگاه بنا به تعداد بنماریها و طول دستگاه متغیر خواهد بود.
طول ۱۸۰ سانتیمتر
عرض ۴۵ سانتیمتر
ارتفاع ۴۰ سانتیمتر

تاپینگ رومیزی ساده 10 لگنه

قیمت تاپینگ رومیزی ساده 10 لگنه

تاپینگ پیتزا یکی از پرکابردترین تجهیزات فست فودها است که سرعت تفکیک ، دسته بندی و آماده سازی مواد اولیه با داشتن این محصول بالاتر می رود.
تاپینگ پیتزا و ساندویچ مناسب برای پیتزا فروشی ها و ساندویچی ها خواهد بود که آشپزهای فست فود می توانند با استفاده از این نوع تجهیزات فست فود به راحتی ساندویچ و پیتزا را آماده نمایند.

بدنه دستگاه تماما ساخته شده از ورق استنلس استیل ۰/۸ خشدار می باشد. دستگاه تاپینگ پیتزا قابل طراحی و تولید در ابعاد استاندارد و سفارشی مطابق درخواست مشتری جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.