شماره های تماس :

آلفا تجهیز
ماهیتابه ووک دسته چوبی چگونه است و برای خرید ماهیتابه ووک دسته چوبی میتوانید به آلفا تجهیز سفارش داده و خرید خود را انجام دهید

مشخصات فنی ماهیتابه ووک دسته چوبی چگونه است – آلفا تجهیز

ماهیتابه ووک دسته چوبی آلفا تجهیز دارای دهنه به قطر۳۲سانتیمتر بادستگیره چوبی باکیفیت فوق العاده ونسوز که جنس تابه از آلیاژ چدن مرغوب و سنگین میباشد لذا برای محافظت بیشترو نچسب شدن آن ازداخل روکش تفلون گردیده است ، مناسب برای آشپزی و سرخ کردن با بهترین کیفیت طبخ خواهد بود.

ماهیتابه ووک دسته چوبی

بیشتر برای سرخ کردن به کار میروند اما از تابه های بزرگ و متوسط جهت سایر طبخ ها از قبیل طبخ پلو و خورشت نیز استفاده می شود.
تابه ی وک تک دسته سایز ۲۶ با ارتفاع ۹.۵
تابه ی وک تک دسته سایز ۲۲ با ارتفاع ۸.۵
تابه ی وک تک دسته سایز ۱۸ با ارتفاع ۶.۵
ضخامت تابه ها ۲ میلی متر می باشد.

جنس پوشش داخلی تابه ها ، تفلون می باشد که بسیار مقاوم تر نسبت به سایر پوشش ها هست.
برای عمر بیشتر از قاشق چوبی استفاده شود.
سایز تابه وک ۳۲ می باشد.

برای ماندگاری بیشتر قبل از اولین استفاده حتما آن را با روغن خوراکی چرب کنید و سپس روی شعله ملایم و مناسب ظرف را گرم کنید و در آخر آن را با آب ولرم بشویید.
قبل ازروشن نمودن شعله داخل ظرف کمی روغن بریزید و از طبخ غذابدون روغن خوداری نمایید از ضربه زدن قاشق به روی لبه ظروف خوداری کنید.

لطفا ازشوک دادن به ظروف خوداری کنید (پس از طبخ سریعا آن را نشویید بگذارید ظرف خنک شود از ظروف سرامیکی برای نگهداری باقیمانده غذا در یخچال استفاده نکنید به دلیل وجود مواد اسیدی مانند ابلیمو،سرکه ،نمک در غذا موجب آسیب دیدن لعاب ظروف در طولانی مدت میشود .
در هنگام طبخ غذا سعی کنید از اشیا نوک تیز و سخت استفاده نکنید.

جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.