شماره های تماس :

آلفا تجهیز
فر دم کن برنج یکی از تجهیزات مهم اساسی فر دم کن برنج برای رستوران است که این فر دم کن برنج یکی از پر فروش ترین ها در آلفا تججهیز میباشد برای سفارش تماس بگیرید

خرید فر دم کن برنج و قیمت فر دم کن برنج – آلفا تجهیز

دمکن برنج آلفا تجهیز دارای ابعاد فر : ۱۱۰×۱۰۰×۱۰۰ سانتیمتر با جنس بدنه دمکن تماما استیل به ضخامت ۰/۸ میلیمتر و جداره داخل باورق گالوانیزه به ضخامت ۱ میلیمترساخته شده که بین آنها با پشم شیشه عایق بندی گردیده است ، فردمکن برنج مناسب برای آشپزخانه رستوران و کیترینگ بوده و در سریع ترین زمان ممکن برنج مورد نیاز شما را آماده می نماید. تجهیزات رستوران قابل طراحی و ساخت در ابعاد و اندازه های ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ و ۱۵ من می باشد.

قیمت فر دم کن برنج

فر دم کن برنج

دمکن برنج بهداشتی جهت دم کردن انواع برنج ، اسکلت ساخته شده از پروفیل ۴۰*۴۰ آهنی ، جداره خارجی ساخته شده از ورق استنلس استیل ، جداره داخلی ساخته شده از ورق گالوانیزه ، عایق کاری از پشم شیشه یا سنگ به ضخامت ۵ سانتیمتر

دمکن برنج

قیمت فر دم کن برنج

فر دمکن برنج مناسب رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی در طرح های یک خانه و دو خانه با ظرفیت های ۸منه و ۱۲منه ، جدار داخلی و بیرونی تمام استیل ۳۰۴ ، مشعل چدنی و سینی رولی از لوله استیل طراحی و تولید گردیده است.

دمکن برنج رستوران

فر دم کن برنج رستوران

گروه ما آمادگی آنرا دارد تا سفارشات تجهیزات رستوران شما را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دمکن برنج مهیا سازد. جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.