شماره های تماس :

آلفا تجهیز
خمیر پهن کن رومیزی پیتزا برند وان شف جز بهترین خمیر پهن کن های فست فودی ها میباشد که برای درست کردن پیتزا استفاده میشود برای خرید میتوانید با ما تماس بگیرید

خرید خمیر پهن کن رومیزی پیتزا برند وان شف – آلفا تجهیز

خمیرپهن کن آلفا تجهیز طرح ایتالیایی مارک onechef با ابعاد ۶۵×۵۵×۴۵ سانتیمتر دارای قابلیت تنظیم ضخامت

خمیر پیتزا خواهد بود ، دهنه خروجی دستگاه ۳۰ سانتیمتر می باشد ، خمیر پهن کن یکی از ملزومات آماده سازی و پخت پیتزای با کیفیت است ، فست فودها معمولا وظیفه آماده سازی خمیر پیتزا را نیز به عهده دارند ، داشتن یک خمیر مناسب برای پیتزا در کیفیت و طعم و مزه آن تأثیر به سزایی دارد ، از خمیر پهن کن برای آماده سازی خمیر پیتزا قبل از ریختن مواد روی آن استفاده می شود.

قیمت خمیر پهن کن رومیزی پیتزا برند وان شف

خمیر پهن کن رومیزی پیتزا برند وان شف

خمیر پهن کن رومیزی پیتزا برند وان شف

بدنه تمام استیل
سرعت کار : با توجه به سرعت اپراتور بدون محدودیت
دارای غلطک ضد چسبندگی به خمیر
تنظیم ضخامت قطر خمیر از ۱ میلیمتر تا ۲.۵ سانتیمتر
دارای تیغه خراش و برش در غلطک بالا و پایین
دارای استاندارد CE اروپا
یک سال ضمانت و ۵ سال خدمات

دستگاه خمیر پهن کن پیتزا ، دستگاهی ضروری جهت قالب گیری و پخت پیتزا های هم اندازه و هم قطر در پیتزا فروش ها و فست فود ها می باشد. عملکرد این دستگاه به صورت پیوسته بوده و تعداد خمیر گیری متناسب با سرعت اپراتور دستگاه می باشد برای راه اندازی پیتزا فروشی مورد استفاده قرار میگیرد.

خمیر پهن کن پیتزا

خمیر پهن کن رومیزی پیتزا برند وان شف

خمیر پهن کن رومیزی پیتزا برند وان شف دارای دو غلطک موازی قابل تنظیم می باشد که قادر به رول کردن چانه های خمیر به وزن ۵۰ الی ۱۰۰۰ گرم می باشد همچنین دستگاه خمیر پهن کن می تواند خمیر های پیتزا به قطر ۱۰ الی ۳۰ سانتی متر را رول نماید از ویژگی های خمیر پهن کن می توان به بدنه ساخته شده از استنلس استیل آن اشاره کرد. برای راه اندازی فست فود میتوان ارائه خمیر پهن کن به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خمیر پهن کن رومیزی تقدیم مشتریان می گردد. جهت سفارش هرگونه تجهیزات فست فود می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.