شماره های تماس :

آلفا تجهیز
تنور نانوایی گازی یکی از تجهیزاتی است که باید در کبابی ها و جگرکی ها حتما از این تنور نانوایی گازی استفاده ککند برای درست کردن نان نیاز است برای خرید تماس بگیرید

قیمت تنور نانوایی گازی و خرید تنور نانوایی گازی – آلفا تجهیز

تنور نانوایی گازی مناسب جهت آشپزخانه صنعتی رستوران ، سفره خانه سنتی ، کبابی ، جگرکی ، هتل بوده و تنور نان ظرفیت سه تا چهار عدد نان را در هر بار استفاده دارا می باشد که تنور گلی چرخدار کوچک دور استیل با قابلیت پخت سه نان سی سانتیمتری همزمان ، تنور گلی چرخدار متوسط دور استیل با قابلیت پخت چهار نان ۳۵ سانتیمتری همزمان را داراست.

قطر دهنه تنور ۴۰ سانتی متر
طول ۸۰ سانتیمتر
عرض ۸۰ سانتیمتر
ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر

قیمت تنور نانوایی گازی

تنور نانوایی گازی

فروش و نصب تنورهای رستورانی و باغی
قابلیت طراحی و تولید در اندازه های مختلف با توجه به طرز تهیه نان را خواهیم داشت.
یک رستوران موفق دارای ویژگی هایی است که درست به خاطر همین خصوصیات استثنائی مردم به آن هجوم می آورند.

نان یکی از ویژگی های مهم رستوران خواهد بود که تاثیر زیادی روی رضایت مشتریان می گزارد ، همانطور که می دانید یکی از غذاهای اصلی ما ایرانی ها برنج می باشد و مردم ایران به خوبی فرق بین برنج خوب و یا نامرغوب را تشخیص می دهند لذا یک رستوران خوب باید از برنج خوب استفاده کند ولی اگر این رستوران سرو نان را به جای برنج اعلا ترجیح دهد ، منافع زیادی برای خود تعریف کرده ، هم از سود بیشتر هم از سهولت کار بیشتری خود را بهره مند می نماید.

از لوازم آشپزخانه صنعتی دیگری که کنار تنور گازی برای تهیه نان در رستوران نیاز خواهید داشت می توان به خمیرگیر و خمیرپهن کن و بالشتک نان پزی اشاره نمود.

تنور نانوایی سنتی

تنور نانوایی گازی

نصب و راه اندازی انواع تنور تجهیزات رستوران و تنور کوره نان سنتی ، طرز ساخت تنور گلی ، تنور رستورانی ، تنور نان داغ کباب داغ تنور سنتی بدنه استیل چرخدار دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تنور نانوایی با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می گردد. جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.