شماره های تماس :

آلفا تجهیز
فنی فر پیتزا ریلی مدل 3040N تعبیه درب قفل دار جهت سهولت در دسترسی به محفظه پخت و کنترل مراحل پخت محصول. جزئیات بیشتر فنی فر پیتزا ریلی مدل 3040N در سایت بخوانید

مشخصات فنی فر پیتزا ریلی مدل 3040N با قیمت – آلفا تجهیز

فنی فر پیتزا ریلی مدل 3040N  آلفا تجهیز مدل ۳۰۴۰N مناسب برای فست فود و پیتزا فروشی باطراحی خاص محفظه احتراق باعث بالارفتن قدرت حرارتی و کاهش مصرف گردیده است.
کوچک شدن ابعاد فرواشغال فضای کمتر در آشپزخانه.تجهیزات فست فود

تعبیه درب قفل دار جهت سهولت در دسترسی به محفظه پخت و کنترل مراحل پخت محصول.
قابلیت قرار گرفتن سه عدد فر روی همدیگر جهت پخت پیتزا در رستورانهایی که از حجم فروش بالایی برخوردار هستند و محدودیت فضای آشپزخانه دارند.
قابلیت تنظیم حرارت قسمت فوقانی و تحتانی محفظه پخت که پخت بسیار مطلوبتری را به همراه دارد.
ظرفیت پخت : ۴m³ – ۱۳۰/h
برق مصرفی : ۴A-1hP-220v
گاز مصرفی : ۴m³ – ۲۵mm/h
ابعاد : ۱۶۸x100x120 cm

فر پیتزا ریلی مدل 3040N

 

فر پیتزا ریلی مدل ۳۰۴۰N

فرپیتزا دارای قابلیت های زیر هست :

قابلیت تنظیم دقیق حرارت
سینی قابل تعویض
چرخ ترمز دار
قابلیت تنظیم دقیق سرعت نقاله
قابلیت شستشوی آسان

فر پیتزا ریلی مدل ۳۰۴۰N

فر پیتزا ریلی مدل 3040N از یک نوار نقاله و یک سیستم حرارتی همچون مشعل شوفاژ تشکیل شده اند اصولا در فر های پیتزای ریلی حرارت توسط مشعل تولید می شود و توسط یک فن به گردش درآمده و باتقسیم از پایین و بالا به قالب پیتزا می رسد ، فرهای پیتزای ریلی هم در داخل تولید می شود و هم در خارج از کشور که نمونه های موفق خارجی آن مارشال و لینکولن می باشد شایان ذکر است فرهای پیتزای ریلی ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و این تکنولژی در کشور ما بومی شده است و تفاوت چندانی بین فرهای پیتزای خوب ایرانی با فرهای پیتزای خارجی نخواهید دید.

فرهای پیتزای گردون همانند فرهای پخت نان لواش هستند اما در ابعاد بسیار کوچکتر که با چرخیدن حول یک محور امکان گذاشتن و برداشتن پیتزا را برای شما سهولت بخشیده و کار شما را راحت می کنند.

و اما در مورد مکان مورد استفاده فر پیتزا باید عنوان کنیم که فرهای پیتزای صندوقی معمولا در رستوران های ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرند ولی فرهای پیتزای ریلی بیشتر در فست فود ها استفاده می شوند. طعم ومزه در فرهای پیتزای صندوقی به مراتب بهتر است ولی سرعت و سهولت کار در فرهای پیتزای ریلی بسیار بیشتر است.

اگر مجموعه شما در جایی قرار دارد که طعم و مزه بسیار مهم است و اصولا با بازار رقابتی خاصی روبرو هستید، پیشنهاد می شود که حتما از فرهای پیتزای صندوقی استفاده نمایید. البته برای استفاده از این فرها شما نیازمند اپراتورهای خبره و کارآمد می باشید ولی فر پیتزا ریلی نیاز به کارگر و آشپز ندارد و کار با آن اتوماتیک و بسیار راحت است.

ارائه فر پیتزا ریلی ۳۰۴۰n دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش فر پیتزا ریلی می باشد.

جهت سفارش هرگونه تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با آلفا تجهیز تماس بگیرید.